Чому кондиціонери краще купувати з установкою у надійній кліматичній компанії
Якщо ви вирішили придбати систему охолодження до свого будинку чи квартири, то ми пропонуємо купити кондиціонер у просунутому інтернет-магазині Climatmall. Не сперечаємося, в магазині побутової техніки ціни можуть бути нижчими, а знижки вищі.
Ми вам настійно не рекомендуємо звертатися до компанії, якщо вони самі не займаються монтажем та встановленням таких систем. Інакше можуть виникнути непереборні проблеми, які не дадуть вашому придбанню успішно створювати комфортне місце проживання для вас і ваших дітей.
Ніхто не сперечається, що купити кондиціонер у Харкові, Полтаві або Ккременчуці не є проблемою. Багато проблем може створити саме монтаж кондиціонера у Харкові.
Чому ми проти покупки кліматичної техніки у магазинах побутових приладів?
Все дуже просто та навіть банально. Є ціла низка причин, чому ми маємо рацію:
- якість, які продемонструє стаціонарний кондиціонер, залишатиме бажати кращого. Воно буде мінімальним. Швидше за все, прослужить без поломок та інших неприємних проблем недовго;
- навіть якщо ви придбаєте страхову та сервісну програму, вони мало чим зможуть допомогти, якщо вами проводилася неправильна експлуатація вашої системи охолодження;
- у разі виникнення проблем або поломки зі списку гарантійних випадків отримати допомогу може виявитися практично неможливо;
- гарантійний термін дуже малий;
- підключення кондиціонера, таїть масу небезпечних моментів та підводного каміння. Магазин побутової техніки не несе відповідальності за наслідки неправильно наданої іншою фірмою послуги.
Більшість проблем приносять дві основні проблеми:
- продаж кондиціонерів низької якості у магазинах побутової техніки;
- висока небезпека монтажу та підключення із серйозними помилками. Притягти до відповідальності і торгову, і монтажну компанію практично неможливо.
Вихід для просунутих покупців
Вихід простий. Ціна кондиціонера не повинна сильно вас лякати, якщо компанія не тільки продає спліт-системи, але й надає послуги з монтажу та підключення. В цьому випадку вона бере на себе всю повноту відповідальності і за якість кліматичної техніки, і за правильність її введення в експлуатацію.
Гарантійний термін у разі довше, він повністю збігається з тим, що надано компанією-виробником.
У разі виникнення проблем та необхідності демонтажу та подальшого ремонту, всі роботи зроблять фахівці компанії, що проводили вам установку. Після проведення всіх необхідних процедур вони повернуть кондиціонер на колишнє місце та заново підключать.
Самостійне звернення з приводу поломки спліт-системи ускладнюється тим, що її треба не лише грамотно демонтувати, а й самостійно доставити до місця подальшої діагностики та ремонту. Сервісні центри зроблять все, що в їх силах, щоб довести, що ви не маєте права на безкоштовний сервіс. Найсумніше, що, не будучи фахівцем, ви можете при відключенні зробити щось, що автоматично позбавить вас можливості претендувати на цю послугу.
Якщо ви придбали свій кондиціонер у компанії, що просто продає побутову техніку, ви ніколи не досягнете, щоб сервісні фахівці приїхали до вас, допомогли грамотно підготувати несправну спліт-систему до подальших заходів щодо виявлення та ремонту. Вони тільки продають, але не несуть відповідальності за те, з якими труднощами ви зіткнетеся, купуючи у них спліт-систему.
Справлятися з усіма проблемами вам доведеться абсолютно самостійно. Слід відразу звертатися до компанії, що не тільки продасть спліт-систему, але й доставить, змонтує та введе її в експлуатацію без помилок та серйозних недоліків.